Dextro Energy – niech moc będzie z Wami

Żele, odżywki, batony energetyczne, a może napoje izotoniczne? Co właściwie doda Ci energii podczas wybiegania lub na dystansie 42 km? Teorii, sprawdzonych sposobów i jeszcze więcej rad oczytanych biegaczy jest mnóstwo. Skutków ubocznych pojawiających się już w trakcie wysiłku… Cała lista!

Jeżeli szykujesz się do maratonu i podczas dłuższego treningu tlenowego twoja saszetka pęka w szwach próbując pomieścić power batony, a do kieszeni upychasz jeszcze żele to wiedz, że nie jest to konieczne!

Szybka energia w jednej pastylce

Podczas długiego wysiłku jakim może być np. cotygodniowe wybieganie naturalnym jest, że organizm zużywa energię, którą należy uzupełniać, by Twoje mięśnie wykonywały efektywną pracę. Najszybciej wchłanialne i przyswajalne są natomiast węglowodany proste, czyli inaczej mówiąc cukry proste charakteryzujące się wysokim indeksem glikemicznym.
Przykładem takiego związku jest dekstroza, z której wytwarza się pastylki dekstrozowe.

Jak to działa?

Pastylki dekstrozowe zażywane podczas dłuższego treningu mniej więcej co 30 minut utrzymują organizm w dobrej kondycji. Jak przekłada się to na Twoją efektywność biegania? Możesz biec długo w tym samym tempie, pokonać niechciane i niespodziewane kryzysy czy w końcu osiągnąć zamierzone cele. Ponadto pastylki szybko rozpuszczają się w ustach i zajmują bardzo mało miejsca.

Dlatego podczas 20. PKO Poznań Maratonu, Dextro Energy Polska po raz kolejny będzie razem z nami wspierać biegaczy. Gdy zabraknie Wam siły na trasie 20. PKO Poznań Maratonu pastylki Dextro będą dla Was dostępne w punkach żywieniowych na 25, 30, 35 i 40 km.